
Mondhatni, hogy az ismerősöm nem volt körültekintő. Ő csak azt csinálta, mint a többség: ÁR alapján döntött. Mikor megkérdeztem, hogy mi alapján választott:
- a másik két ajánlat 3-4X ennyi volt, bár volt benne garancia, kiviteli terv és után követés
- meggyőzőtt, hogy a többi ajánlat lehúzás
- volt egy csomó referenciája a honlapon
Nem tudom hibáztatni. Persze most, hogy kiderült, hogy az iromány igazából használhatatlan, mert nem támasztja alá a források megfelelő felhasználását kell a MAGIC! Most 3 hét haladékot kértünk, hogy egy jó anyagot össze tudjunk tenni, ami megalapozott, ráadásul nem is egy cég, hanem 3 dolgozik rajta...
Rengetegen értenek a marketinghez. Inkább úgy mondom egyes területeihez. A webes, grafikus, designer, SEO-s stb. cégekkel, szabadúszókkal Dunát lehet rekeszteni. Aztán ott a sok ügynökség, ATL-BTL egyaránt, tanácsadó cégek, szabadúszó önfoglalkoztatók. Ezen felül rengeteg sablont lehet találni, amik vagy jók vagy nem. A marketing olyan, mint a foci. Igazából, senki nem ért hozzá :) Igazán a jó szakembereket nehéz megfizetni és jellemzően egy komplett tervezést nem egyedül csinálnak, hanem projekt alapon, csapat munkában. Ezért nem lehet ilyen gyanúsan olcsó egy valódi marketing terv. Tehát olyan cégre bízzuk magunkat, akik csapatban dolgoznak, és megadják azokat a referenciákat, akiket fel is hívhatunk!
... egy kisebb vagyonért. Viszont ez az összeg semmi, ahhoz képest, amennyit hozni képes akár rövid távon is.
Jah, igen! Nincs MAGIC! Nem lehet pár nap alatt használható dolgot összetenni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése