
-Tessék! ...
- Üdvözlöm, Károly engedje meg, hogy egy rögzített beszélgetésben elmondjam Önnek hogy az új ... termékünk hibáit kijavítottuk és csak most küldenénk két ajándék fejet csak a posta költséget kell kifizetnie.
- Szuper, köszönöm, hogy gondolt rám, azonban a legutóbbi csomagot is lemondtam, mivel ha borotválkozom is a sok karácsonyra kapott szettből van még oridzsin is ráadásul maximum szakállvágóval vágom le, sose vágom bőrig mert komolytalanul fiatalnak nézek ki. (és most figyelj)
- De hát valamiért megrendelte az előző csomagunkat is?! (itt már éreztem, hogy feszült mert "köcsögösködik az ügyfél, mé nem kell ingyen?)
- Persze ,mert kíváncsi voltam, csalódtam, plusz amúgy sem venném jelenleg hasznát, az előbb elmondottak szerint. (és a tipikus tirpák viselkedés, és nem a hölgyet bántom, hanem azt a majmot aki ezt betréningezte neki)
- Ha Önnek mindössze annyi az igénye, akkor sok szerencsét hozzá! (majd rám b@szta)
Utólag is sorry a trágárságért, csak pont az ilyen tömeghívások (kb 300.000 embert hívnak ezzel fel hetente, biztos forrásból tudom) hogy egy borotvát elküldjenek neked, amiért csak posta költséget kell fizetned, majd havonta küldik a plusz fejet 5.000 pénzért. Ha nem fizeted akkor jön a behajtó cég és akkor indul a jó kis magyar virtus.
Na most, Te mint cégvezető, marketinges, magánember, kapsz heti 1 ilyen hívást, a kedved úgy elmegy attól, hogy a telemarketing közelébe menj mint a sicc!
Én Henriettet sajnálom, mert vannak nálam "köcsögebb" ügyfelek, akik be is alázzák szegénykémet. Érezni lehetett már mikor beleszól, hogy "jaj remélem ez már összejön, mert ma még nem adtam el semmit ebből a szarból" Én is voltam operátor, pontosan tudom milyen ez.
Én csak két dolgot kérek.
- ne ebből ítéld meg az eszközt, mert nem jól használják
- ne bántsd az operátorokat, ők csak feladatukat végzik, és csak a napját cseszed el!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése